Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Магазин несе повну відповідальність за проданий товар протягом усього гарантійного строку, за винятком наступних випадків: - Товар має сліди механічних пошкоджень (подряпини, сколи, вм'ятини, надломи, надрізи та ін.) - Товар був використаний з несумісним чи не сертифікованим (на відповідність міжнародним стандартам) обладнанням. - Претензії приймаються лише за наявності гарантійного талона за підписом продавця та оригінальною упаковкою товару. Магазин не несе жодної відповідальності за обладнання, з яким було використано придбаний товар. Гарантійні зобов'язання поширюються лише на проданий товар, але не пристрої, з якими він був використаний. Безкоштовне повернення товару доступне лише через "Нову пошту" за допомогою послуги "Легке повернення". Послуга доступна протягом 14 днів з дня отримання товару на відділенні "Нової пошти". Детальніше про послугу читайте на сайті "Нової пошти" за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.